Зад кулисите на най-динамичните компании в състезания

Зад гърба на Ford Racing Team е организация на 120 души, всеки от които работи за победа.

Преди това, последния път, когато спечели титлата за производителите на Световния рали шампионат през 1979 г., но 2006 и 2007 г. отново се превръща за тях в победител и те отново получават титлата на производителите. Екипът е бил за известно време лидер и на пилотите в състезанието през 2007 г., но след тежка борба, загубили тази позиция.

Компетентност и професионализъм на състезателен отбор Ford, които са заложени в победите са насочени към постигането на една цел: да се получи всичко като работа по часовник. Професионалният пилот си свършат работата, но всичко останало зависи от работата на задните седалки и от проведеното обучение.

Екип директор , Дейвид Симпсън на М-Спорт "ООД управлява всички дейности на екипа на Ford Racing 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, от надпреварата в състезанието. Той е отговорен не само за оборудване и персонал, но и за организиране на храната и външния вид на отбора. Неговата работа е да се гарантира правилното изпълнение на задачите на точните хора в точното време, така че отборът да е достатъчно подготвен за проблемни ситуации. От време на време на работа е просто неистов, но Симпсън казва, че не мога да си представя по-добре.

"Всичко зависи от доброто първоначално планиране, графици и списъци със задачи - важни инструменти, тъй като работата се извършва през цялата година", - подчертава Симпсън.

Най-ефективен член на екипа

С такова огромно количество на превозваните предмети, повечето от които са доста тежки, членовете на екипа полагат много усилия по пренасянето. Преди ремаркета са били натоварени и разтоварени на ръка или чрез използване на наето оборудване, докато преди няколко години, отборът най-накрая се сдобива с първия си мобилен MOFFETT мотокар.

Според Симпсън, мотокарът ускорява и улеснява работата на екипа. Негови членове могат да се съсредоточат върху изпълнението на своите собствени задачи. Тази година отборът започва да се използва най-новия модел M5 25.3LT.

Главен технически директор Том Линдзи казва, че новата MOFFETT - това е голяма придобивка, тъй като може да товари и разтоварва ремаркето и странично с плъзгащи се вилици, което дава възможност за пълно зареждане на машиното оборудване от стена до стена.

Джон Gudber отговорен за избора на резервни части.

"Трябва бързо да намерите всички резервни част и не може да губите ценно време, така че частите се разлагат на строго определените им места.

Мотрам казва, че най-големият проблем - това е бързо развиващата се технология. Но предизвикателствата ще бъдат преодолени, и той обича ежедневната работа с машини. Между състезанията, той прекарва много време с колата, винаги има нещо, което е необходимо да podremontirovat или да се коригира.

Важна информация

Благодарение на усилията на Международната Racing Team BP-Ford , печели сред производителите от 16-кратно серия от състезания са двата автомобила Focus RS, контролирани, двойно световен шампион Маркус Грьонхолм и Тимо Rautiaynenom и други финландски шофьори Мико Хирвонен и Ярмо Lehtinenom съответно. Ford говори за дългогодишния си партньор M-Sport , основател на Международната Cross-проект синия овал. Международен Racing Team BP-Ford има база в сградата на M-Sport Dovenby зала на север-запад от Англия и работи за Ford Motor Company от 1997 г. насам.